Papier billboardowy

Papier billboardowy – blueback z niebieskim tyłem.

Papier billboardowy do zastosowanie zewnętrznego, idealny do reklamy krótko okresowej. Powlekany z niebieskim tyłem, który ma zapobiegać prześwitywaniu poprzedniej reklamy, przy naklejaniu nowej. Blue beck naklejany jest za pomocą kleju billboardowego do powierzchni tablic wielkoformatowych. Stosowany w kampaniach reklamowych o częstej  intensywności wymiany reklam. Najczęściej stosowany na wielkopowierzchniowych billboardach, prezentujących okresowe promocje, aktualne oferty handlowe oraz imprezy i wydarzenia kulturalno-rozrywkowe. Częsta zmiana kampanii reklamowej, niesie ze sobą zwiększone nakłady finansowe i tu właśnie najlepiej prezentuje się bluebeck w stosunku ilości metrów wydruku a ceny. Papier billboardowy jest najtańszym rozwiązanie w reklamie wielkoformatowej, stąd tak duże zainteresowanie tą formą reklamy, popularnych sieci handlowych. Takie marki jak Biedronka, Lidl, Auchan i Kaufland z branży spożywczej, tak samo w branży budowlanej Castorama , Obi, Leroy Merlin czy Ikea  nieustannie korzystają z kampanii billboardowej reklamując swoje produkty.

Papier billboardowy cena. Duża reklama mały koszt.

Kampania na billboardach z wykorzystaniem papieru bluebeck, jest jedną z najtańszych form reklamy dużego formatu. O skuteczności reklamy typu outdoor, decyduje kilka czynników. Jednym z nich jest projekt graficzny. Dobrze wykonany projekt, gwarantuje zwiększoną liczbę zainteresowanych odbiorców. W następstwie przynosi zwiększoną sprzedasz reklamowanego produktu czy usługi. Dobry projekt to wzmocnienie wizerunku firmy na reklamowanym obszarze i dotarcie do nowych klientów. Firma która inwestuje swoje pieniądze w reklamę, liczy na wielokrotny zwrot z inwestycji i jest to zrozumiałe, dlatego tak ważny jest poprawnie przygotowany projekt, graficzny i merytoryczny z przekazem i chwytliwym hasłem.
Wpływ na cenę, za metr kwadratowy, wydrukowanego papieru ma wielkość zamówienia. Im większa ilość tablic reklamowych będzie oklejona w kampanii billboardowej tym cena będzie korzystniejsza. Dlatego zapraszamy do indywidualnej wyceny, przy dużych zamówienia i stałej współpracy, jesteśmy wstanie zaproponować korzystne warunki i cenę.

Druk billboardów na papierze blue back. Drukarnia Fotodruk producent materiałów reklamowych.

W ofercie naszej drukarni Fotodruk z Krapkowice nie mogło zabraknąć produktu jakim jest papier billboardowy. Technologia druku na bluebacku to druk solwentowy. Papier o gramaturze 120g m2, odporny na warunki zewnętrzne. Standardowy rozmiar tablicy billboardowej o wymiarach 500x250cm dzielimy na 4 bryty. Każdy pas wydruku ma zakładkę, która ułatwia spasowanie grafiki w trakcie wyklejania bilbordów. Podzielony wydruk na papierze bil-bordowym, ułatwia samodzielne oklejanie dużych powierzchni. Tak dzielony bilbord o powierzchni 500x250cm doświadczonemu aplikatorowi nie sprawi większych trudności w wyklejaniu reklam.

Projekt graficzny billboardu. Jak zaprojektować bilbord.

Pierwsza i najważniejsza informacja przed rozpoczęciem prac nad projektem graficznym to potwierdzenie rozmiaru bilbordu, na którym będzie reklama.  Zdarzają się konstrukcji o niestandardowych wymiarach dlatego należy to ustalić. Druga istotna kwestia to ustalenie najważniejszych informacji, czego ma dotyczyć projekt, ustalenie treści i formy graficznej przekazu.
Te ustalenie pozwolą grafikowi przygotować wstępna wersje roboczą projektu. Projekt graficzny billboardu musi być czytelny i przejrzysty, o krótkiej ale chwytliwej treści ujętej w kilku słowach. Jeśli projekt będzie częścią  kampanii reklamowej długo okresowej, to powinien być spójny i nawiązujący do reklamowanej marki, stopniowo budować rozpoznawalność firmy.
Dobrym rozwiązaniem jest szablon projektu, którego jedna cześć będzie stała. Na tej warstwa stałej projektu będą te same dane takie jak, adres i numer telefonu, nazwa logo firmy, strona i adres www i wszystkie inne powtarzalne elementy projektu. Druga warstwa projektu jest zmienna  np. zdjęcie produktu, opisy produktów, cena stała, cena promocyjna itd. Wszystkie informacje które są zmieniane wraz z nowa kampania reklamową powinny być właśnie w tej części. Tak przygotowany projekt jest dużym ułatwieniem dla grafika w szybkich kampaniach marketingowych, gdzie czas promocji jest bardzo wawrzyn i z góry ustalone są ramy czas trwania promocji. To są najważniejsze ustalenia merytoryczne do przygotowania projektu, do zagadnień technicznych zapraszam do działu jak przygotować  Plik do druku.